nedjelja, 29. siječnja 2017.

JUTARNJI RITUAL



Život započinje svakoga jutra - Joel Olsteen

Svakoga jutra određujemo kakav će nam biti dan. Uspješni ljudi ili oni koji to žete postati, koriste jutro kao najvažnije doba dana da bi definirali sebe i postavili odrednice sve do večeri. Mali jutarnji rituali su tu da nam pomognu. Nakon buđenja malo tko ima snage da iz sveg glasa pozdravi prve sunčeve zrake i da se rastegne pored širom otvorenog prozora. Dobro jutro živote. 

Prakticirajući jutarnje rituale kroz neko vrijeme, stvaramo dobre navike programirajući vlastito tijelo i um da se ponašaju baš onako kako mi želimo. Da se izvučete iz kreveta bez stenjanja i pospanih uzdaha, da se umijete, operete zube i obogatite svoj duh jutarnjom meditacijom i pozdravom suncu. Nakon toga slijedi vruća kava ili čaj sa jednom voćkom ili par zalogaja zdravih žitarica. 

Sigurno pozajete nekoga, ako niste upravo to vi, tko mrzi cijeli svijet kroz cijelo jutro ili barem dok ne popije ekstra jaku kavu. Nije nužno da ti ljudi spadaju u večernje tipove. Samo je šteta da najljepše doba dana provedu potpuno nesvjesni i mrzovoljni. Ali, svatko ima šansu da se izvuče iz te beznadne situacije. Naravno, ukoliko to želi. 
Meditacija je preduvjet da bi mogli iskoristiti jutro na kvalitetan način. Kako je moguće meditirati ako još oči niste otvorili i jedva ste se dovukli iz toplog kreveta na čvrstu stolicu. Hladna voda pomaže, sviježi zrak pomaže i jaka kava uzdiže. 

Ranojutarnja šetnja je blagoslov za cijeli dan - Henry David Thoreau

Možete se pitati zašto ne bi kreirali rituale oko večeri ili nekog drugog doba dana a jutro prepustili jutarnjim ranoraniocima. Nekima za dobro jutarnje otrežnjenje pomaže i trčanje kroz park još dok je pločnik vlažan i dok se osjeća hladan zrak dok ga udišete. To itekako otvara stisnute pore na koži i oči.


Jutro je posebno doba dana. Sa jutrom započinje dan. To je naše sveto vrijeme sa kojim određujemo ostatak dana. I tako stvarajući dobre jutarnje navike, nastavljamo sa oblikovanjem vlastitog života. Jedna jutarnja navika stvara novu naviku. Koje stvaraju nas.


1 komentar:

  1. Pozdrav, sezonski pozdrav svim prijateljima vani, ja sam Bozana Miho, iz Splita, Hrvatska. Nakon što sam deset godina bio u vezi s njim, suprug se prekinuo sa mnom, učinio sam sve što sam ga vratio, ali sve je bilo uzalud, htio sam ga zbog ljubavi koju imam prema njemu, molio sam ga sa svime , Dao sam obećanja, ali on je odbio. Objasnio sam svom prijatelju na mreži, a ona mi je predložila da odem u dr. Apata velikog čarobnjaka koji bi mi mogao pomoći dati čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao drugog izbora nego to Pokušajte, poslao sam poruku dr. Apata, a on mi je rekao da nema problema, sve će biti u redu prije 48 sati, moj bivši će mi se vratiti prije 48 sati, bacio je čaroliju i iznenađujuće je bio drugi dan, bilo Oko 16:00. Bivši me nazvao, bio sam toliko iznenađen, odgovorio sam na poziv i sve što je rekao bilo je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da me želi natrag, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, pa smo opet počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da će svima koga znam tko ima problema s bilo kime trebati pomoć dr. Apata čarobnjaka čarolija njegova e -mail je (drapata4@gmail.com) i možete mu poslati e -poštu ako vam treba njegova pomoć u svojoj vezi , želite da vas prepoznaju u svijetu ili problemima s rakom, želite se oženiti ljubavnikom po vašem izboru ili slučajevima razvoda, zdravstvenih ili bračnih problema, promocije radnih mjesta i uspjeha, bilo što, ne odustajte, prestanite plakati, kontaktirajte DR . Apata na drapata4@gmail.com ili ga kontaktirate putem WhatsApp / Viber: +447307347648

    OdgovoriIzbriši